Securitas Integrity Line

A Securitas Becsület Vonala, egy belső kommunikációs rendszer, mely lehetőséget biztosít munkavállalóinak és ügyfeleinek egyaránt, hogy bármely, az Etikai Kódexünkkel ellentmondó esetet bejelenthessenek.

Implementáció és megfelelőség

A Securitas alkalmazottjainak és az igazgatói tanács tagjainak a felelőssége, hogy betartsák az Etikai Kódexben foglaltakat. A divízió és a régió elnökének a felelőssége, hogy biztosítsa a Kódex implementálását az egyes országokban; a Kódex helyes implementálásáért azonban végső soron minden alkalmazott és üzleti partner számára az adott országért felelős vezető felel. A Kódexet ezenkívül a lehető legszélesebb körben hirdetni és implementálni kell, minden üzleti partnernél és szerződéses kapcsolatnál. A Kódexet tekintve az ügyfelek nem számítanak üzleti partnernek. Üzleti partnernek minősülnek a beszállítók, az alvállalkozók és az egyéb partnerek.

A Kódex implementálását és a Kódexszel való összhangot folyamatosan ellenőrizzük vállalati kockázatkezelési eljárásunk keretén belül. A Kódexet évente felülvizsgáljuk, amelyért a Securitas AB igazgatótanácsa a felelős.

Amikor egy alkalmazott vagy üzleti partner panaszt szeretne tenni, vagy jelenteni szeretne egy Kódex-megszegési esetet, akkor ezzel kapcsolatban menedzseréhez vagy a helyi menedzsment egyik tagjához kell fordulnia. Ha az alkalmazott problémásnak találja a probléma helyi szinten történő jelentését, ha a probléma nem kerül megoldásra, vagy ha a szabályszegés súlyos mértékű vagy érzékeny-jellegű, akkor azt a következő csatornák valamelyikén kell jelenteni:

Securitas Becsület Vonal

Honlap: www.securitasintegrity.com

Telefon: tekintse meg a honlapot a helyi telefonszámot illetően

E-mail: integrity@securitas.com

Postai úton:

Group CSR Officer

Securitas AB

P. O. Box 12307

S-102 28 Stockholm

Sweden