Securitas VISION

Elektronikus dokumentáció és tevékenység támogatás

A Securitas VISION egy integrált tevékenység támogató rendszer. A VISION fejlesztése, több, mint 15 éve kezdődött, hogy az Excel és papír alapú dokumentumokat minél könnyebben lehessen visszakeresni, az adatokat pedig tárolni.

A folyamatos fejlesztést és a finomhangolást a Securitas saját maga végezi a felhasználók (vagyonőrök, vezetők és Megbízók) visszajelzései alapján – szakmai alapokra helyezve.

Többféle felhasználói modulja létezik: webes felület, tablet, PDA és okos telefonokra is. Ez utóbbi kettő esetében ütés és vízálló készülékeket alkalmazunk.

A VISION számokban (2018 Q4 adatok alapján):

A Securitas VISION járőrözési és tevékenység ellenőrzési funkciója

Lényegesen gyorsítja az információáramlást és csökkenti a papírmunkát valamint biztosítja a megbízót a szakszerű intézkedésekről.

Valós idejű információ a vagyonőr részére

  • Figyelmeztetés kihagyott ellenőrzőpont esetén
  • Figyelmeztetés befejezetlen járőrkör esetén
  • Azonnali jelentés a járőrözés alatt

Pontos utasítások

  • Hozzárendelt feladatok / kérdőívek akár minden ellenőrzőponthoz
  • Emlékeztetők
  • Egyes kérdőívek / feladatok elvégzése esetén jelentés

Testre szabható

  • Állandó és opcionális járőrutak
  • EHS feladatok (pl.: poroltók ellenőrzése)
  • Az ügyfél igényeire szabott jelentések
  • Raktár-adminisztrációs tevékenységek