Securitas Integrity Line

A Securitas Tisztesség Vonala, egy belső kommunikációs rendszer, mely lehetőséget biztosít munkavállalóinak és ügyfeleinek egyaránt, hogy bármely, az Etikai Kódexünkkel ellentmondó esetet bejelenthessenek.

Implementáció és megfelelőség

A Securitas alkalmazottjainak és az igazgatói tanácsa tagjainak a felelőssége, hogy betartsák és támogassák a Kódexet. A divízió/régió elnökének a felelőssége, hogy biztosítsa a Kódex implementálását az adott területen; a Kódex helyes implementálásáért azonban végső soron minden alkalmazott és üzleti partner számára az adott országért felelős vezető felel A Kódexet ezenkívül a lehető legszélesebb körben hirdetni és implementálni kell, minden üzleti partnernél és szerződéses kapcsolatnál. A Kódexet tekintve az ügyfelek nem számítanak üzleti partnernek. Üzleti partnernek minősülnek a beszállítók, az alvállalkozók és az egyéb partnerek.

A Kódex implementálását és a Kódexszel való összhangot folyamatosan ellenőrizzük vállalati kockázatkezelési eljárásunk keretén belül. A Kódexet évente át kell nézni. Ezért végső soron a Securitas AB igazgatótanácsa a felelős.

A Securitas minden alkalmazottja és üzleti partnere felelős továbbá, hogy felhívja a figyelmet a Kódexben foglaltak betartásának esetleges elmulasztására. 

Amikor egy alkalmazott vagy üzleti partner panaszt szeretne tenni, vagy jelenteni szeretne egy Kódex-megszegési esetet, akkor ezzel kapcsolatban menedzseréhez vagy a helyi menedzsment egyik tagjához kell fordulnia. Ha az alkalmazott problémásnak találja a probléma helyi szinten történő jelentését, ha a probléma nem kerül megoldásra, vagy ha a szabályszegés súlyos mértékű vagy érzékeny-jellegű, akkor azt a következő csatornák valamelyikén kell jelenteni:

Securitas Tisztesség Vonal

Honlap: www.securitasintegrity.com

Telefon: tekintse meg a honlapot a helyi telefonszámot illetően

E-mail: integrity@securitas.com

 

Group CSR Officer

Securitas AB

P. O. Box 12307

S-102 28 Stockholm

Sweden